Levertijd: | 1-2 werkdagen |
CLASSIC LIGHT is een hoogwaardige zinkolie van hoge kwaliteit, SAE 20W-60, speciaal ontworpen voor benzine- en dieselvoertuigen vervaardigd tussen 1950 en 1989. Het heeft een dubbele laag slijtagebescherming Van de motor met hoog zink en een verhoogde viscositeit van de bedrijfstemperatuur Op multigradeoliën van oudere stijl of waar SAO monograde olie werd gespecificeerd door de fabrikant. Het regelt het olieverbruik en onderhoudt de oliedruk in oudere motoren.
CLASSIC LIGHT is geschikt voor personenauto's, motoren, 4WD, zware en lichte bedrijfsvoertuigen (vrachtwagens, bussen en zware apparatuur), tractoren en industriële machines die oorspronkelijk een multi- 20W-40, 20W-50 of SAE 30 monograde en waren uitgerust met een motoroliefilter.
CLASSIC LIGHT is een multi-grade olie die een speciaal additiefpakket bevat dat geschikt is voor voertuigen van de tijd en is compatibel met de aanvankelijk gespecificeerde notities. Deze olie overschrijdt de specificatievereisten van de originele oliën die nodig zijn gedurende deze periode, waardoor het een hoger beschermingsniveau van de motor biedt in vergelijking met de originele oliën. Het is ideaal in voertuigen die werken in koudere omgevingstemperaturen en geschikt zijn als motor / transmissieolie in voertuigen vervaardigd door Austin, Morris, BMC en Leyland. Het is ook geschikt voor gebruik in motorfietsen die deze viscositeit en olie kwaliteit vereisen. CLASSIC LIGHT is een kwaliteitsolie van SG / CD kwaliteit en bevat HIGH ZINC-niveaus voor extra bescherming tegen slijtage van grotere motoren. oud.
CLASSIC LIGHT heeft een standaard multigrade temperatuur SAE viscositeit graad met een verhoogd bedrijfstemperatuur bereik dat zorgt voor en voegt een beschermende laag aan de motor, vooral onder verhoogde lading en temperatuur omstandigheden. Multigradeoliën bieden betere bescherming tegen start en betere bescherming bij bedrijfstemperatuur dan monograde oliën en hoeven niet in de winter en zomer te worden veranderd.
CLASSIC LIGHT bevat een "kleverig additief" zodat de motorolie niet op de binnenoppervlakken loopt wanneer de voertuigen worden geïnstalleerd. Dit wordt gecombineerd met een verhoogd roestremmer, beschermt tegen corrosie en verslechtering wanneer de motor niet in gebruik of opbergt.